ירוואן מזג אוויר

עזרה בתכנון טיול לירוואן? השאירו פרטים 👇

מזג האוויר בירוואן קר מכדי שיהיה נעים למטיילים במזג אוויר חם בתקופה זו של השנה, ודצמבר שקט, עם מעט תיירים שמבקרים במדינה. מרבית חלקי הירוואנים מכוסים בשלג וברפש רב יותר, כך שלא בהכרח נעים לטייל שם או בכל מקום אחר. אם אתם יוצאים לטיול או לסיור ולא רוצים להירטב, איטום כפות הרגליים הוא קריטי.

אם יש לך הצעות מה לעשות בירוואן בחורף, אנא כתוב אותן בתגובות למטה והתנהג בעצמך.

אני מקווה שהמדריך הזה יעודד אותך להזמין כרטיס לירוואן בכל פעם שאתה נמצא ולראות בעצמך מה יש לעשות בירוואן ובסביבתה

למרות הטמפרטורות הקרות. הנה כמה מהתקופות הטובות ביותר לבקר בארמניה וכמה דברים שתוכלו לעשות כאן במהלך החודש. אציג דברים רבים לעשות בירוואן בעונה הקרה הזו, ואפרט כמה מקומות שבהם אתה יכול להחליק בבירה.

משום מה

העונה היבשה ביותר, לפחות כמותית, היא החורף, כאשר הגשמים, אם כי לא בשפע, תמיד מגיעים בצורת שלג. דצמבר חם יחסית, אך העיר הופכת למסה של אפור, והשלג הופך לבוץ כשמזג האוויר מתחמם במהירות. בחודש דצמבר יש גם כפור קשה, ולכן מומלץ מאוד להשתמש במעיל חם ובמגפיים. אם אינך אדם חורפי ולא מתחשק לך לבקר במקומות חדשים בטמפרטורות קרות, עליך להימנע מחודשי החורף.

בחודש מאי מזג האוויר חם מאוד, ופתאום זה קיץ חם מאוד, הכל הופך לירוק במהירות וזה חם ולח.

הקיץ חם, אמנם הלחות נמוכה והבריזה מההרים מביאה מעט הקלה, אך היא עדיין חמה.

אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר בירוואן

החודשים החמים ביותר הם יולי, אוגוסט ואז יוני. עם לחות, הטמפרטורות מרגישות קר במשך חצי השנה, אך יש סיכוי טוב לגשם מתחילת אמצע מרץ. יולי – ספטמבר ואז אפריל הם החודשים היבשים ביותר, בשל שילוב של גשם ומזג אוויר יבש בחודשי הקיץ.

הקיץ

לפחות בגובה, די חם וביום נהיה חם, בעוד הלילות נשארים קרירים, אך לעיתים רחוקות הטמפרטורות יורדות מתחת ל -68.1 מעלות. התקופה החמה ביותר בשנה היא בדרך כלל סוף יולי, שם המקסימום מגיע באופן קבוע ל 95.2 מעלות. יולי – אוגוסט וספטמבר הם החודשים החמים ביותר, בהם הטמפרטורות יכולות להגיע ל 42 מעלות ללא גשם. במהלך שנה, הטמפרטורות בדרך כלל משתנות בין 19AdegF ו- 92AdegaF ולעתים נדירות יורדות מתחת ל- 8AdEGF (99AdEGAF). הערכים המרביים ביולי ובאוגוסט הם לעיתים קרובות סביב 100 AdgeF, הנמוכים ביותר סביב 60A (0.5 AdGEF) והגבוהים ביותר בספטמבר ובאוקטובר.

שיאים יומיים נעים בין 80F ל 92F, מה שמרגיש נוח לאור הלחות והרוח. שיאים הם בדרך כלל בין 83 ל -9 מעלות צלזיוס במהלך היום, עם שיאים באמצע שנות ה -90 ועד שנות השמונים הנמוכות בלילה.

באשר לחודשים החמים

יולי די מלא בתיירים, אז כדאי לתכנן בהתאם. אם אינכם צריכים להתמודד עם החום, בואו לערים היפות של ארמניה ובקרו בחגיגות. תוכלו לחוות מקום נקי ומודרני לשהות בבירת ארמניה, כמו גם כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות במדינה.

שווקי חג המולד בירוואן אולי אינם דומים לשווקים באירופה

אבל הם משהו מיוחד ויהיו קונצרטים רבים בתקופה זו של השנה. לאוהבי מזג האוויר המתון, סוף ספטמבר הוא זמן נהדר לבקר בארמניה, מכיוון שהטמפרטורות קרירות ומזג האוויר מספיק חם כדי לערוך סיור נחמד במדינה. גם בגלל הטמפרטורות הקרירות ומזג האוויר הקריר, זהו חודש נהדר לבקר בג'רבן, וזה נהדר לסיורים נהדרים בארצות.

למרות שהחום מתחיל להגיע, מזג האוויר עדיין נעים, מה שהופך אותו לזמן אידיאלי לחקור את הארץ, במיוחד בחודשי הקיץ.

בשל ימי התואר הגדלים בלבד

פריחת האביב הראשונה תופיע בירוואן בסוף אפריל או תחילת מאי, ותופיע בסוף האביב ובתחילת הקיץ. זו תקופה טובה אם תרצו לבקר באחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות במדינה, כמו המוזיאון הלאומי של ארמניה, שיכול להיות חם מאוד בקיץ.

כאמור

המדינה בדרך כלל יבשה, לפחות בגבהים נמוכים יותר, אבל רמות הלחות והאבקה איכשהו מווסתות את עצמה. הלחות הנתפסת בירוואן יכולה להשתנות במידה ניכרת מיום ליום, כאשר אחוזי הלחות שנמדדו באותה תקופה הורגשו כעושים, מעיקים ואומללים, ונעים בין 1.1% ל -2.5%. האביב הוא עונה לא יציבה וחווה את הגשמים השכיחים ביותר, אם כי הוא לא נשאר בשפע, מכיוון שסופות רעמים יכולות להתרחש בהרים אחר הצהריים. בממוצע, בחודש מאי יכולים להיות עד 10 ימי גשם, ואף גשם יכול להיות עד סוף החודש, למעט אחר הצהריים כאשר סופות רעמים מתרחשות בהרים בימים האחרונים של מאי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירוואן מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על ארמניה!