ירוואן טיסות

עזרה בתכנון טיול לירוואן? השאירו פרטים 👇

טיסות ארוכות טווח לא תמיד יקרות ומתישות, וחברת התעופה הבינלאומית של אוקראינה הוכיחה זאת עם הטיסות שהוצגו לאחרונה לירוואן. הטיסה משדה התעופה הבינלאומי זווארטנוץ (EVN) מעבירה אתכם מעל הרי הקווקז, המהווים תפאורה לבירה.

ירוואן מתוארכת לשנת 782 לפני הספירה והיא אחת הערים העתיקות המיושבות ברציפות בעולם עם היסטוריה של למעלה מ -2,000 שנה

ירוואן היא עיר מאוכלסת לצמיתות, ותמצאו אטרקציות תרבותיות רבות לחקור, כמו גם מבחר רחב של מסעדות, חנויות ובתי קפה. תוכלו לבלות את כל היום והערב בכיכר הרפובליקה, שם נמצאים המוזיאון הארמני הלאומי והספרייה הלאומית של ארמניה. שתי האטרקציות העיקריות באזור זה הן קתדרלת יוחנן האוונגליסט, הארמון הגדול ומספר כנסיות ומסגדים.

טיול במרכז העיר הוא הזדמנות פנומנלית לראות את המבנים ההיסטוריים של ירוואן ומספר מונומנטים היסטוריים אחרים. שום ביקור בירבן לא יהיה שלם ללא עצירה במצודת ארבוני, שנבנתה בתקופה האורקטית לפני 3000 שנה.

האוסף הגדול של אמנות ארמנית שוכן בגלריה הלאומית של ארמניה, המציגה גם יצירות רבות של אמנים אירופאים ורוסים. זה מקום נהדר להתבונן בכמה מיצירות האמנות המפורסמות ביותר בארמניה בעבר ובהווה.

אם ברצונכם לחוות אמנות מודרנית יותר

התבוננו באוסף הגלריה הלאומית של ארמניה, עם עבודות של אמנים כמו ג'ורגוס קרפטיאן, גגיק צבטנוב והאמן המפורסם ביותר של ירוואן, ורטן חצ'טריאן. תערוכה זו מעבירה אתכם דרך תולדות האמנות של ארמניה וכמה מהיצירות החשובות ביותר של האמנות העכשווית מרחבי העולם. לא פעם היה לי העונג לפגוש רבים מהאמנים האלה ובני משפחותיהם וחבריהם במסעותיי.

עגלות

אוטובוסים ואוטובוסים רגילים זולים – יש לבצע אפשרויות עלויות ותשלום בסוף הנסיעה. בירת אוקראינה, ומכיוון שמחיר הכרטיס מניו יורק לוורשה כבר כלול בטיסה לקייב, תוכלו לחקור את העיר בחינם מבלי להזמין טיסה נוספת. זה מאפשר לנו להחליט אם עלינו להגיע לפולין כמה שיותר מהר, לקחת את טיסות המשך או לחקור את בירות אוקראינה מבלי להזמין טיסות נוספות.

בסופו של דבר, עליכם להחליט אם טיול ליעד בינלאומי הוא רעיון טוב.

למידע נוסף על ייעוץ הנסיעות של המשרד לביטחון פנים, בקר באתר המחלקה בקישור זה.

נוסעים מגיל שנתיים ומעלה חייבים להציג בדיקת COVID-19 שלילית לא מעל גיל 72 שעות לפני כניסתם לארצות הברית

על הנוסעים לבדוק גם את הארץ בה הם נוסעים או מבקרים ולבדוק את העצות האחרונות בנושא הנסיעות הבינלאומיות. זכרו שאם החלטתם לנסוע, תצטרכו למלא הצהרת בריאות ולספק עותק של בדיקה חיובית או שלילית, אותה יש לבצע תוך 72 שעות ממועד העלייה לטיסה. כל הנכנסים לארמניה בשדה תעופה או בגבול היבשה חייבים להציג תעודה מזהה וקבלה לקבלת בדיקת COID-19 שלילית שנעשתה 72 שעות לפני ההגעה ועליהם לעבור בדיקה עם הגעתם עד לקבלת תוצאות הבדיקה. נוסע 2 ומעלה שעדיין בוחר למלא את הצהרת הבריאות שלו חייב גם למלא טופס עם תמונה של הדרכון שלו. לחלופין, מטיילים מארצות הברית יכולים להוכיח שהם התאוששו מ- COVID-19 עם שירותי בריאות מורשים ב -90 הימים שקדמו לנסיעה. חברות תעופה המעוניינות לשאת אנשים בעלי פוטנציאל מוסמך, או מאמינות כי הן עומדות בקריטריונים לפטור, צריכות לפנות לשגרירות ארצות הברית או לקונסוליה באסיירוואן או לכל מדינה אחרת. במכתב למייגטוביץ 'אמר עליאבה: "ברצוני לבקש ממך כמוסד חסר פניות לקרוא לארמניה לספק לאזרבייג'ן מפות מכרות ולשים קץ להפרת זכויות האדם. במהלך ביקורי בירוואן ב באפריל יכולתי לבקר באנדרטת זיצרנקאברד וזכרתי שהנחתי זר באנדרטה לזכר קורבנות הסכסוך בנגורנו-קרבאך ובני משפחותיהם.

נהנתי להירגע במלון ספא אקוואטק, בו יש גייזרי, מועדון ספא וכושר.

בשדה התעופה יש גם מרכז קניות באוויר הפתוח

מסעדות, חנויות, בתי קפה ומסעדות. הבנקים פתוחים גם למטיילים להזמין טיסות לשדה התעופה הבינלאומי זווארטנוץ (EVN). חברת התעופה מציעה גם טיסות רגילות, כך שתוכלו להתאים אישית את תכניות הנסיעות והתאריכים שלכם כך שיתאימו לתאריכים שלכם.

בין אם אתם בנסיעת עסקים

פוגשים קרובי משפחה או חברים, או סתם רוצים לחקור את בירת פולין, תוכלו להגיע ליעד תוך פחות משעה. תלוי בטיסות שונות nt, זה בין 14 שעות ל 32 שעות ו 55 דקות. כשקניתי כרטיס מניו יורק לוורשה הגעתי לשדה התעופה הבינלאומי זברטנוץ (EVN) בירוואן וטסתי משם לוורשה. זו גישה מאוד נוחה וגמישה שהופכת את זה לאטרקטיבי כל כך להיות חלק מתעשיית הנסיעות הבינלאומית בארמניה וגם באירופה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירוואן מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על ארמניה!