ירוואן שדה תעופה

עזרה בתכנון טיול לירוואן? השאירו פרטים 👇

מדריך זה מתאר כיצד להגיע משדה התעופה בירוואן למרכז העיר ו- EVN, זהו הצעד הראשון לעיר. אנו נראה לך את הצעדים הבסיסיים להגיע משדה התעופה לעיר הולדתך ירבן, וגם את הדרכים הטובות ביותר להגיע למרכז העיר. זה נותן לך סקירה טובה של הדרכים השונות להיכנס לעיר ולצאת ממנה, כמו גם שירותים אחרים שניתן לארגן ולבצע ב- Zvartnots. כיצד להשיג כרטיסי SIM, מזוודות וכו ', מתואר גם במדריך זה. אנו מקווים כי מדריך זה הקל על הנסיעה משדה התעופה צברנוטס למרכז העיר ירוואן. אם יש לך שאלות לגבי הדרך מ / אל שדה התעופה של ירבן למרכז העיר או לשדה התעופה, אנא שלח לנו דוא"ל או השאיר תגובה.

ירוואן מתוארכת לשנת 782 לפני הספירה והיא אחת הערים העתיקות המיושבות ברציפות בעולם עם היסטוריה של יותר מ -2,000 שנה

זוהי עיר שמאוכלסת כל הזמן ותמצאו אטרקציות תרבותיות רבות לחקור, כמו המוזיאון הלאומי של ארמניה, המוזיאון לרצח עם ארמני ומוזיאון ירוואן. מלון סיטי סנטר יורבן מציע פגישות וסיורים לתיירים ויעשה הכל בכדי להפוך את הביקור שלכם בארמניה לנעים מהשנייה הראשונה ועד האחרונה, ואנחנו נעשה הכל בשבילכם.

כאן תוכלו למצוא מידע על שירותים ומתקנים בשדה התעופה

כולל עמדת טעינה ניידת לטלפון הנייד שלכם, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה חינם. המידע במדריך התעופה שלנו מבוסס על מידע שנאסף והתקבל על ידי הצוות שלנו במלון סיטי סנטר יורבן ובנמל התעופה הבינלאומי ירוואן.

מטיילים המורשים להיכנס לארמניה מתבקשים להציג בדיקת COVID-19 שלילית ובדיקת PCR בשדה התעופה תוך 72 שעות ממועד ההגעה

כל האנשים שנכנסים לארמניה דרך שדה התעופה או הגבול היבשתי חייבים להציג את תוצאות בדיקות ה- PCR שבוצעו 72 שעות לפני ההגעה או לעבור את הבדיקות עם הגעתם עד לקבלת התוצאות. מטיילים שנכנסו לארמניה התבקשו להציג בדיקת PCR-19 חיובית או שלילית עם הגעתם או, עם קבלת תוצאות הבדיקה, לעבור בדיקת PCR עם ההגעה ולעבור בדיקת PCR בנקודת דגימה בשדה התעופה הבינלאומי ירוואן או בירוואן. מלון סיטי סנטר. תיירים המורשים לנסוע לארמניה אך כרגע אינם מחזיקים בדרכון או אשרה מתבקשים לעבור בדיקת PCR שלילית עם ההגעה, שבוצעה ב -72 השעות הקודמות.

אם אתה מסתובב בבירת ארמניה

כרטיס ירוואן הוא הלהיט הגדול ביותר בארנק שלך. אם ברצונכם לנסוע חופשי משדה התעופה הבינלאומי יורבן למלון סיטי סנטר, תוכלו לרכוש ולקחת כרטיס ירוואן בשדה התעופה וליהנות מנסיעה בחינם למרכז העיר וממנה. החברה תיקח אותך למלון שלך, תעזור לך עם המזוודות שלך, תנהל את הפגישות שלך בשדה התעופה שלנו ותנהל פגישות מחוץ לשדה התעופה.

ישנן דרכים רבות להשיג אוכל בשדה התעופה, כולל מסעדות סיניות, ארמניות ואיטלקיות, אז חסוך קצת כסף בטיול שלך לירוואן.

כדי לראות אפשרויות נוספות, עיין ברשימת המסעדות הפופולריות ביותר בירוואן, ממוינות לפי מחיר, מרחק, דירוג מטיילים ופופולריות. מסעדות ארמניות ומהן ה"פופולריות ביותר "הן מבחינת המחיר והן מהמרחק משדה התעופה.

אם אתה שוכר רכב בשדה התעופה בירוואן

יש לנו 19 חברות להשכרת רכב לבחירה. על פי המשתמשים שלנו, מכוניות כלכלה הן המכוניות הפופולריות ביותר בשדה התעופה בירק. יונדאי אקסנט ופורד פוקוס הם דגמי מכוניות פופולריים אם ברצונך לשכור אחד כזה. למידע נוסף על השכרת רכב, בדקו מה עולה השכרת רכב בשדה התעופה יורבן. עלות אחסון המזוודות בשדה התעופה בירוואן היא כ -1,500 דולר לשקית בודדת, 2,000 דולר לשני תיקים ו -3,200 דולר לשלושה תיקים. בזמן עדכון זה, העלות הממוצעת של דירה עם חדר שינה אחד בשדה התעופה ירקס היא 4,500 דולר. המחיר הממוצע לדירת שני חדרי שינה ממוצע הוא כ- 6,000 $, על פי המשתמשים שלנו.

נראה שמוסקבה

היא היעד הפופולרי ביותר בירוואן, וטיסות משדה התעופה הבינלאומי זווארטנוץ (EVN) טסות מעל הרי הקווקז, המהווים את תפאורת הבירה. בשדה התעופה שני טרקלינים עיקריים בלבד, האחד בשדה התעופה ירקס והשני במוסקבה, שניהם פתוחים 24 שעות ביממה ונגישים לנוסעי הפרימיום. כשהיינו שם, היה שקט בטרקלין כשעלינו על הטיסה למוסקבה.

שדה התעופה מחובר לכביש המהיר M5, המחבר את ירוואן עם מערב המדינה. האזור סביב שדה התעופה זורם לנהר הרסדן, הזורם קילומטר אחד מזרחית לשדה התעופה בכיוון דרום-דרום-מערב ואז זורם לנהר ארקס.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירוואן מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על ארמניה!