איפה נמצאת ירוואן

עזרה בתכנון טיול לירוואן? השאירו פרטים 👇

העיר ירוואן היא אחת הערים האהובות עלי ביותר, וזה מקום שביקרתי בו יותר ממה שאי פעם ביקרתי בו כמעט 12 שנות טיולי. כפי שאתה יכול לדמיין, כאשר אתה חושב על עיר במדינה סובייטית לשעבר, היא מטרופולין ביותר, ומסיבות רבות, אך מעל לכל בגלל הארכיטקטורה היפה שלה, מקום לבקר בו.

בתחילת המאה ה -19, זו הייתה עיר טורקית – אזרבייג'נית, ולא ארמנית – אך כיום היא עיר שאליה עזבו אזרביג'אנים וטורקים, בה היוו פעם כ 80% מהאוכלוסייה.

ארמניה, כמעט אף פעם לא רואים אופניים, ולירוואן עצמה אין אפילו חנות אופניים אחת. להגיע לשם באוטובוס היא הדרך הזולה ביותר להגיע לג'רבן, אך יש לך גם את ההזדמנות לראות את הנוף שמעולם לא מאכזב בארמניה.

לדעתי עצירת בור בגורו

היא בהחלט אחת הדרכים הטובות ביותר לנסוע בירוואן, וזו תהיה התחנה הראשונה כשתחזור לבירת ארמניה. תלוי כמה זמן אתם שוהים בארמניה, שהייה מחוץ לירוואן היא אפשרות, וחוסכת לכם את הטרחה של הטיול הלוך ושוב לטיולים רבים שמתחילים בירוואן ובסביבתה. מרבית התיירים מגיעים לארמניה מאזורים כפריים ואנחנו ממליצים להשתמש בבירה כנקודת מוצא לטיולי יום מחוץ לעיר, גם אם תבקרו בה רק כדי לבקר בה. אני אראה עוד נקודות עיקריות מירוואן בפוסט אחר, אך אם יעדי התיור שלך הם יעד התיור שלך ליום זה, הישאר בג'רבן מספר ימים.

אם ראית את המאמר שלנו על גאורגיה, ארמניה ואזרבייג'ן, אנא בקר במאמרים האחרים שלנו בנושא ארמניה, אזרבייג'ן וחבל הקווקז בכלל, וכן במאמרים שלנו על גרוזיה וארמניה.

עכשיו שאתה יודע איפה ארמניה נמצאת, בוא לכאן וראה בעצמך את הייחודיות של המדינה ולמד עוד על ההיסטוריה, התרבות והאנשים שלה.

ירוואן

היא בירת ארמניה וכנראה המקום הראשון שתישארו בו, כך שאם אתם עיר משובחת, אני ממליץ לכם לבקר בה בטיול העירוני הבא שלכם. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות בסיור בירוואן כדי ליצור סיור מושלם משלך בירוואן. אם אתה חובב היסטוריה או סתם רוצה ללמוד עוד על בירת ארמניה, תוכל להוסיף לרשימה זו של "פעילויות ירוואן". ג'רואן הייתה בירת הארמנים והיא אחת הערים היפות בעולם.

אנדרטת השלום בעידן הסובייטי נמצאת בקרבת מקום ואם אתה רוצה להשקיף על נוף יפה על הר ארארט, כדאי בהחלט להעיף מבט במסעדת אראגיל לשעבר, שנמצאת כעת במצב נטישה.

ממוקם באותו בניין כמו כיכר הרפובליקה, נהדר ללמוד על ההיסטוריה הארוכה של ארמניה. בבניין המרכזי של הכיכר, אחד מהם ממוקם, ואם אתה מאתר אותו, זה גם אידיאלי ללמוד על היסטוריה ארוכה יותר של ארמניה.

מבנים בולטים כוללים את המוזיאון הלאומי של ארמניה, המוזיאון העתיק ביותר בארמניה, והספרייה הלאומית הארמנית, הממוקמים זה ליד זה.

ישנם כמה בניינים חשובים המאכלסים את ממשלת ארמניה, כמו משרד החוץ ושירות הביטחון הלאומי. בכיכר הסמלית, כיכר הרפובליקה, נמצא המוזיאון הלאומי הארמני, המוזיאון הגדול בעולם, וכן מספר בנייני ממשלה ומשרדים.

המתחם הזה

הוא חובה לראות – כל מי שמבקר בירוואן צריך לבדוק את זה, והאוכל במפעל השטיחים של מגריאן הוא בהחלט אחד מ -20 הדברים שאפשר לעשות בירבן וארמניה. ללא ספק, זהו המקום הטוב ביותר לבקר בשוק ה- GUM, אטרקציה תיירותית פופולרית בעיר. מכל הדברים שצריך לראות ולעשות בירנבורג ובסביבתה, הביקור במאטנדרן צריך להיות בראש רשימת חובבי ההיסטוריה.

אם אתה אוהב בירה

ברים ואוכל, זה אחד הדברים שאתה צריך לראות ולעשות בירוואן ובארמניה. רשימה זו של ארמניה אינה שלמה מבלי לטעום יין, אך אם אהבתם בירה, ברים ואוכל, אינכם יכולים – אך חייבים – לראות – ולעשות – עוד משהו שקורה בירנבורג וסביבתה.

ירוואן וארמניה בכלל די זולים

ידידותיים, אבל אם אתה רוצה לצבוט את הפרוטות שלך לקחת את הבקבוק המיוחד הזה של משקאות חריפים ארמנים הביתה, הנה 12 דברים בחינם לעשות בירוואן. בקרוב נפרסם מדריך מסעדות לארבן, והנה רשימה של דברים שאסור לפספס כשנוסעים בירוואן וסביבתה, כולל מקומות לקנות מוצרי קוסמטיקה נכונים מבחינה אתית ועשויים ממרכיבים מקומיים מארמניה, כמו גם אוכל ומשקאות. .

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירוואן מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על ארמניה!