נופש בירוואן – מה צריך לדעת?

עזרה בתכנון טיול לירוואן? השאירו פרטים 👇

בדיוק חזרתי מטיול נוסף לירוואן ואני לא יכול לחשוב על שום עיר בארמניה שלא עוצרת לפחות תחנה אחת בבירת ארמניה. אני לא בטוח מה לעשות. אני שמח שהצלחתי לעשות את המסע הזה עם אשתי ושני ילדיי הקטנים, שעושים שם את המסע שלהם. יש לנו כמה טיפים לטיול עבור ירבן בשבילך, כך שתוכל לתכנן טיולים משלך לשם.

אנו מקווים כי מדריך זה יעזור לך להתכונן לטיול שלך בארמניה

או לפחות ייתן לך כמה דברים שאתה חושב שיעזור לך בעת ביקורך בארמניה. המדריכים שלנו יספרו לכם את כל מה שצריך לדעת לפני הביקור בארמניה ויכינו אתכם לביקור ביעד מדהים באמת.

אם אתם מתכננים לנסוע לארמניה

להלן רשימה של המקומות הטובים ביותר לבקר בארמניה (כולל לינה ויעדים בתוך ארמניה) וכמה סיורים ארמנים מומלצים. למידע נוסף על נסיעה לג'ורג'יה וביקור בג'ורג'יה מארמניה, עיין בדברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה נוסע ולבקר בגרוזיה. אם אתה רואה את המאמרים שלנו על גאורגיה, ארמניה ואזרבייג'ן, אנא בקר במאמר שלנו על גאורגיה – ארמניה – אזרבייג'ן ומאמרים אחרים שלנו על מדריך טיולים באזרבייג'ן – ג'ורג'יה.

אם אתה מעוניין במידע מפורט יותר

עיין במסלול ארמניה שלנו, המציע 5 אפשרויות לטיול נהדר, כולל תיירות ביום וביום. טיפ הטיול שלנו לארמניה, המבוסס על חווית הטיול המדהימה שלנו, מעביר אתכם בכל הדברים שעליכם לדעת לפני הטיול הראשון שלכם במדינה האירואסית הזו. במדריך הטיולים השלם שלנו לארמניה תגלו את זמני הנסיעות הטובים ביותר, קבלו טיפים מועילים לטיול שלכם, קבלו מושג כמה הדברים עולים ומה כדאי לכם לאכול, ותגלו גם כמה מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בארמניה. כמו כמה סיבות טובות לבקר בזמנים טובים. למרות שזה רק מידע היסטורי קצר על ארמניה, תזדקק למדריך מנוסה שיסייע איתך ברחבי הארץ.

ואחרון חביב

המסלול הארמני שלנו אמור לעזור לכם לזהות את החאקרים (צלבים ארמנים). לפני סיום מאמר זה על טיפים לטיול בארמניה, ברצוננו להזכיר לך שיש כמה משאבי אתרים יקרים ואתרי אינטרנט אליהם אנו מקשרים. ואז הצטרף לחבריך ולמשפחתך במקום הנכון שבו אנו מחסירים את תהליכי הנסיעה ליעד פחות מוכר בקווקז. ארמניה – מידע בדף הפייסבוק שלנו, כמו גם בבלוג שלנו ובמדריך הטיולים הארמני שלנו.

תלוי כמה זמן אתם שוהים בארמניה ובאילו יעדים יש לכם סיור

שהייה מחוץ לירוואן היא גם אפשרות ויכולה לחסוך לכם את הטרחה הלוך ושוב לרבים מהטיולים המתקיימים בירבן. אם אתה אדם שלא אוהב חגים פעילים, אתה יכול גם לבקר באתרי הטבע השונים בארמניה. בקר בדפים אלה וחקור את שפע הפסטיבלים והאירועים הקרובים כשאתה נוסע לארמניה ונוסע עם חבריך ומשפחתך דרך ארמניה.

אחד מעצות הנסיעות שתוכלו לתת בעת חקר ארמניה הוא לשכור רכב ולנסוע ברכבת או באוטובוס מירוואן לירבן או משם באוטובוס.

תוכלו לחקור את ירוואן בעוד 5 ימים או פחות

אך אם אתם רוצים לטייל ברחבי הארץ, אתם זקוקים ליותר זמן. כמבקר בארמניה יש הרבה מה לעשות אז אתה יכול לבלות שם לפחות שבוע ללא בעיות. בהזמנת טיול משלמים תוספת עבור נסיעות לארמניה, מכאן הנה המסלול המומלץ לטיול ארמני למי שלא אכפת לו לנסוע כמה שעות. רשימה של כל המראות שתראו והמראות שרציתם לראות כשהייתם שם, כמו גם כמה טיפים וטריקים.

אם אתה רוצה לנסוע לירוואן דרך היבשה

זכור שאתה יכול לחצות את הגבול הארמני רק עם גרוזיה ואיראן. אם אתם נוסעים מארמניה לגאורגיה, מסלול ארמניה, שמתחיל עם השני בגודלו, Gyumri, הוא האופציה ההגיונית. הצטרפו לסיור בן יומיים בדרום ארמניה, הכולל את מנזר טאטב ואז, בצד השני של המדינה, בירת ארמניה, קרבאך.

אני לא יכול לדבר מניסיון אישי

אבל שמעתי שפקידי הגבול האזרבייג'ניים עשויים להקשות עליך אם יש לך 'חותמת ארמנית' בדרכון. זה לא נשמע כאילו תסרב להיכנס אם לא תודה שביקרת בנגורנו-קרבאך (אני מקווה שאתה יודע יותר טוב ממני), אבל זה יכול להיות קשה. לרוב נראה כי פקידים בארמנים לא דואגים לך כל כך, ולכן סביר להניח שתישאל שאלות לגבי ביקור בארמניה. אם תגיעו לארמניה עם חותמת אזרבייג'נית או דרכון, תוכלו לבקר באזרבייג'ן כפי שקרה בעבר, במיוחד בשנות התשעים ותחילת שנות האלפיים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירוואן מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על ארמניה!