ירוואן קניות שופינג

עזרה בתכנון טיול לירוואן? השאירו פרטים 👇

בשבוע שעבר קניתי בשדרה הצפונית ונמאס לי מעט לראות את אותן חנויות כאשר הבחנתי בחנות קטנה ומזמזמת בשם מיניסו, והבנתי די מהר שיש לה מספר חנויות בירוואן. חנויות רבות מתנהגות באותה צורה במרכז העיר, במיוחד ברחוב אבוביאן, אבל הייתי רואה כמה חנויות מחוץ לקניון ומצאתי אותן מאיימות. מרכז קניות גדול נפתח בעיר, המציע מגוון מותגים מקומיים ובינלאומיים – מפורסמים לכל הטעמים.

יש גם בית משפט לאוכל בו תוכלו לקחת הפסקה ולנשנש חטיף מהיר או אולי לארוחת צהריים או להשביע את הרעב לפני שתצאו לסיור ארוך. יש מגוון רחב של מזון ומשקאות, כמו גם מבחר רחב של בגדים, נעליים ואביזרים.

חנות שטיחים עתיקים זו

היא גם מקום מצוין להסתכל סביבכם אם אתם בירוואן במהלך השבוע. אם ברצונכם לקנות שטיחים אמיתיים בעבודת יד, תוכלו לבקר בחנות השטיחים מגריאן במרכז יורבן ברחוב אבוביאן. כאן תוכלו גם לקנות כמה מזכרות ארמניות מסורתיות, וזה מקום תיירותי פופולרי, כמו גם את חנות "אוצרות נינה", המציגה מבחר רחב של בגדים ואביזרים מתוצרת חברת הקוטור של נינה הובניאן. בקיצור, בשונה משאר 116 המותגים בחנות, יש לך גישה למגוון רחב של בגדים, נעליים, אביזרים ומוצרים אחרים. קניון דלמה מכסה את כל החנויות, והקניון מתנהג כמו מסעדה המציעה אוכל מ -12 מטבחים מרחבי העולם.

במיוחד בקניון ירוואן יש כמה חנויות ששוות ביקור

אני צריך להוסיף, כולל חנות קטנה בשם ZA Store. אם החלטתם לצאת לסיור יין בארמניה, תוכלו לבקר במפעל הקוניאק ArArAt שם תוכלו לקנות קוניאק ארמני מפורסם. קרא עוד על ההיסטוריה של היין בארמניה והיסטוריה שלו במאמר זה.

מצד שני

יש גם את קניון אריניג ', שם המחירים מעט גבוהים יותר, אבל יש בו הרבה סחורות והוא די משתלם. אני ממליץ בחום לקנות כאלה ברחוב אמיריאן ובשדרות משוטוטים שם יש להם את המחירים הטובים ביותר. כעת הוא מציע מבחר טוב של בגדים, נעליים ואביזרים, כמו גם מבחר רחב של אוכל ומשקאות.

כמו רוב מרכזי הקניות בירוואן, קניון רוסיה מציע הזדמנות לשלב קניות עם פנאי, קניות לפנאי.

אם אתם מתכננים לבקר בירוואן ואינכם יכולים לדמיין שהייה ללא קניות

תוכלו לסמוך על מרכזי קניות ירוואן. אם אתה רוצה לחסוך קצת כסף בקניות אבל פשוט לא רוצה להוציא הרבה ובכל זאת רוצה לקנות משהו, עבור למקומות הזולים האלה. כפי שאנו רואים, אתה יכול לקנות ממש בזול אם אתה יודע איפה לקנות ואיך להתמקח. ואם, כמוני, אתם אוהבים עסקה טובה, בדקו את רשימת מרכזי הקניות הטובים ביותר בבירת המדינה.

תן לנו את דעתך על מחירי הפריטים שאתה יכול לקנות במרכזי קניות אלה, כמו גם את דעתך על מרכזי הקניות בירוואן.

אלה שלא הצליחו לבקר בסוף השבוע בסביבת הרומי לא צריכים להתעצבן כי ברחובות אבוביאן וטומניאן ישנם שני רחובות ראשיים

למרות שמקום זה רחוק מאזור התיירות הפופולרי של הבירה, אנו מוצאים זרים רבים שקונים כאן. כאן תוכלו למצוא מבחר רחב של בגדים ואביזרים כמו גם מספר רב של מסעדות וברים.

קניון דאלמה גרדן מציע את מותגי הבגדים המפורסמים בעולם

Pull-over, מנגו, ג'ורג'יו ארמני, גוצ'י, דיור, פראדה, קלווין קליין ורבים נוספים. בקר בקניון ירוואן ובקניון דלמה גרדן כדי לראות מותגים מ"מנגו "ועד" ארמני "על פי העדפה ותקציב.

בהתאם לסגנון העסקי שלה, קרפור הביאה תרבות חדשה של קמעונאות לארמניה ומתנות השילוב הטוב ביותר בין מחיר ואיכות. אחד הדברים החשובים ביותר במרכז הקניות הזה הוא רשת בגדי הספורט והאביזרים Sportlandia, שהיא הזכיינית של Sportmaster.

מהבחינה הזו

בוודאי תמצאו כמה בגדים יפים החברים והקרובים שלך. מרכז הקניות מטרונום הוא עוד מקום מצוין למצוא מבחר טוב של בגדים ואביזרים, במיוחד במרכז ירוואן. בגדי ילדים יקרים מאוד ברוב החנויות הנ"ל, אך לא כל כך בקניון זה .

בירוואן יש מספר חנויות בהן תוכלו לקנות עבור יקיריכם, במיוחד במרכז העיר. במרכז קניות זה ישנן אפשרויות רבות לקניות וישנן חנויות רבות בשבילכם, חברכם ואהובים כמו גם לאנשים אחרים.

להלן רשימה של כמה מהחנויות הפופולריות ביותר במרכז הקניות בירוואן, וכן תיאור של כל אחת מהן. בכניסה יש חנות נחמדה בה תוכלו לקנות, ומולה יש מספר חנויות נחמדות לילדים ולצעירים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירוואן מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על ארמניה!