ירוואן עם ילדים

עזרה בתכנון טיול לירוואן? השאירו פרטים 👇

גריגור (משמאל), מארסן, הוא נהג אוטובוס ודואג שהסכסוך הנוכחי הופך למסוכן מתמיד. חאסמיק סרגסיאן, 41, ברחה מביתה בעיר ירוואן בצפון, עם שלושת ילדיה, גילאי 3, 4 ו -6. אזרבייג'ן האשימה את ארמניה בשימוש ביום ראשון בחיילי ילדים בקרב על נגורנו-קרבאך הכבושה, פשע מלחמה שתועד על ידי תמונות וצילומים. מאות נשים תוהות מה עלה בגורלן של ילדיהן האבודות שלהן לאחר ששערוריית האימוץ הבלתי חוקית הגדולה ביותר פגעה ברפובליקה הסובייטית לשעבר.

פרויקט להכנסת צילום כתרופה יזם זוג שביקר בארמניה מספר פעמים. הפרויקט, שנקרא "שינוי נופים", הנתמך על ידי Far AYO, לוקח את הילדים מהמרכז לטיולי צילום, שם הם מצלמים את נפלאות הטבע שיש בשפע בארמניה.

הם מצלמים תמונות ממש מגניבות ואפילו מובילים אותנו לחינם הבא לראות – בירוואן, הפארק הלאומי אררט. זהו מקום יפה לביקור, רק 30-45 דקות נסיעה מירבן וזה אחד המקומות היפים ביותר במדינה.

יש המון מוזיאונים בירוואן ולכל אחד מהם יש משהו אחר להציע תלוי מי אתה

מוזיאונים אלה לרוב חופשיים לביקור, למעט בחגים לאומיים, כך שאם ברצונך לבקר בכמה מהמוזיאונים הטובים ביותר של ירוואן, מוזיאונים אלה מהווים הזדמנות מצוינת לעשות זאת. סיור בירוואן יכול להעשיר את הטיול שלכם לגלות את ההיסטוריה והתרבות העשירה של ארץ עתיקה זו.

המכונה גם מרכז האמנויות Cafesjian, מוזיאון זה מטרתו להביא את האמנות העכשווית הטובה ביותר לארמניה ולהציג אותה לעולם. ממוקם באותו בניין כמו כיכר הרפובליקה, נהדר ללמוד על ההיסטוריה הארוכה של ארמניה.

בקניון ירוואן, הממוקם בלב העיר, רק כמה רחובות מכיכר הרפובליקה, יש אולם באולינג קטן. המקום המהנה הזה הוא מקום נהדר להיות בו אם אתם חובבי באולינג, כדורסל, כדורגל או אפילו בכלל מעט ספורט.

האתרים בוונאדזור וירוואן משרתים עד 60 ילדים כל אחד, אך הבסיס מיועד לתוכניות אחר הצהריים. אתר השושי משרת 30 ילדים, ואילו אתר כיכר הרפובליקה משמש מקלט לילדים בגילאי 6 עד 12.

מרכז הילדים בירוואן

הקונסוליה האמריקאית בארמניה, מוקדש להגנה וטיפול בילדים מוזנחים, במקום בו הם שוכנו, התחנכו ואהבו במשך 16 השנים האחרונות. ילדים שנולדים מחוץ לארמניה ומתחת לגיל 12 מוזמנים להגיע למחלקה הקונסולרית כדי לקבוע אם הילד זכאי לאזרחות אמריקאית.

מארגן הטיולים ארארה מארגן סיור חינם בן יום בירוואן עם ילדים מתחת לגיל 12. בחרו בסיור בארמניה המתאים לכם ביותר והמשפחה תקבל את כל ההכנסות בכדי להעניק לילד מזכרת לבחירתם.

אם יש לכם ילדים בגילאי 5 עד 12

תוכלו לבקר גם בתיאטרון הבובות הנפלא O Tumanyan. במהלך טיול זה, עליכם בהחלט להיפגש עם ארגון הרפואה הארמני (AMAA), ארגון ללא מטרות רווח שהוקם כדי לתמוך בטיפול בחולי סרטן ובני משפחותיהם. עדיין יש לנו בעיות רבות בטיפול בסרטן בארמניה, אך בעזרת ארגוני צדקה אנו מסוגלים בעיקר להעניק לילדינו טיפול הולם. בנוסף לספק לאנשים, כולל יתומים וילדים נזקקים, את הצורך הבסיסי בחיים נורמליים, AM AA יוזמת ותומכת גם בתוכניות סיוע שונות ברחבי ארמניה.

כאן תוכלו למצוא את הטיולים האופייניים שלכם בפארק הסובייטי

אך גם מספר אטרקציות נוספות לילדים, כמו מוזיאון הילדים, מגרש משחקים ומגרש משחקים. תוכלו לראות כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בארמניה, כמו המוזיאון להיסטוריה של טבע ירוואן והמוזיאון הלאומי הארמני, ורבים אחרים.

ילדים יזכרו גם את מנזר טאטב

שם תהיה להם הזדמנות לנסוע ברכבל הארוך בעולם. עבור ילדי המנזר, החלק המרגש ביותר יהיה המערה שבה, על פי המסורת, נכלא פעם ההארה שג'ורג 'היה בה ארמניה הציגה את הנצרות כדת המדינה, והפכה לאומה הנוצרית הראשונה בעולם.

כאשר ילדיכם גדולים יותר

תוכלו בהחלט לנסות את אגם הברבורים או להשתמש בפארק החורף להחלקה חיצונית. אם אתם בארמניה מיוני עד אוגוסט, תוכלו ליהנות מחופשה ליד האגם ולקחת את המשפחה שלכם לאגם קרבאך, אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר במדינה.

בראש ירוואן ניצבת הדמות המרשימה של האם ארמניה

המשגיחה על העיר. אם ביקורכם חל בין מאי לאוקטובר, עליכם ליהנות מהמופע הצבעוני של מזרקות שרות. בערב, פנו לכיכר הרפובליקה בלב ירוואן וטיילו בעיר לשייט קרנבל, תיהנו ממופעים צבעוניים, מזרקה שירה ועברו על פסל אם ארמניה ומוזיאון המלחמה. כשתגיע סוף סוף לראש המפל, זה יהיה פתוח לראשונה מזה כמה חודשים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירוואן מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על ארמניה!